Social selling – czy sprzedaż społecznościowa zastąpi telemarketing?

Czy social selling stanie się nowym cold-callingiem? Spolszczając: czy sprzedaż poprzez media społecznościowe stanie się tak powszechna jak znienawidzone dziś oferty tele-sprzedawców? Czy LinkedIn stanowić będzie nowe eldorado akwizytorów? Mam nadzieję, że nie, ale nie mam co do tego pewności… […]

Skuteczność reklamy, czyli co to jest konwersja i zwrot z inwestycji

Jeśli wydałeś pieniądze na reklamę, ale nie przełożyło się to na sprzedaż, jasne, że inwestycja okazała się nietrafiona. Ale czy to Twoje oczekiwania były zbyt wygórowane, czy po prostu kampania nieskuteczna? Nie stwierdzisz tego, dopóki nie ustalisz dwóch wskaźników – konwersji oraz zwrotu z inwestycji. […]

Jak nauczyć się biznesu on-line?

Czy prowadzenia biznesu można się nauczyć? W dużym stopniu – tak. To przede wszystkim od naszej wiedzy zależy, czy uda nam się przekuć wstępne pomysły w przemyślane projekty, a następnie zwieńczyć je skuteczną sprzedażą. A okazja do tego, by nauczyć się biznesu on-line, właśnie się pojawia.  Jeszcze kilka lat temu bardzo sceptycznie podchodziłem do tematu kursów on-line, ale dziś korzystam z [...]

Czy warto szukać zleceń na Oferii?

Wśród usługodawców, szczególnie tych z doświadczeniem, dość powszechne jest przekonanie, że aukcjami ofert typu Oferia nie warto zawracać sobie głowy. Dlatego, gdy na pytanie, czy warto szukać zleceń na Oferii odpowiadam pozytywnie, wywołuje to zdziwienie. Może więc zwariowałem? […]

Czego nie wolno reklamować na Facebooku?

Reklamy na Facebooku są obwarowane wieloma ograniczeniami. Niektóre z nich są oczywiste, np. zakaz reklamowania broni lub wzywania w reklamach do nienawiści. Ale czy wiedziałeś, że ograniczenia dotyczą także np. reklamowania klubów fitness? Sprawdź, czego nie wolno reklamować na Facebooku oraz z jakimi ograniczeniami powinieneś się liczyć. […]

Jak stworzyć personę w biznesie?

Jeśli dobrze skonstruujesz personę lub awatar, Twoja oferta, reklamy oraz inne działania marketingowe będą mogły trafić w czułe punkty autentycznych klientów. Ale jak stworzyć personę w biznesie, by nie okazało się to jedynie zapisem oderwanych od rzeczywistości fantazji? Jeśli masz już własnych klientów, mam dla Ciebie kilka wskazówek. Czy tworzyłeś kiedykolwiek personę lub awatar klienta dla swojego biznesu? Bardzo możliwe, że [...]

Jak wypromować własną książkę? Pomyśl, zanim ją napiszesz

W erze self-publishingu, a wkraczamy w czasy, w których samodzielne wydawanie będzie coraz powszechniejsze, pytanie jak wypromować własną książkę zadaje sobie coraz więcej autorów. Ba, nawet ci pisarze, którzy wydają w tradycyjnych wydawnictwach, mają świadomość, że ich rola nie kończy się w chwili zaakceptowania tekstu w wersji po redakcji i korekcie. […]

Go to Top