Książki biznesowe – dla przedsiębiorców i freelancerów


Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze?

 

Jakość Twojego życia zależy w dużym stopniu od tego, w jaki sposób wykorzystujesz swoją energię w czasie. Od tego też zależy stan Twoich finansów!

Ta książka podpowiada, w jaki sposób możesz lepiej wykorzystać zarówno czas pracy, jak i czas wolny, tak aby Twoje życie było bardziej zgodne z tym, czego chcesz. Znajdziesz w niej również informacje na temat rozsądnego gospodarowania pieniędzmi, oszczędzania oraz inwestowania (nawet niewielkich kwot).

Dzięki tej książce łatwiej zadbasz o czas, pieniądze, a przy tym o równowagę pomiędzy życiem osobistym a zawodowym.


 

 

sprytny-biznes-2-okladkaSprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce

Wydanie drugie, rozszerzone

Wszystko, co powinieneś wiedzieć, jeśli chcesz założyć własną firmę w Polsce. Książka skierowana jest zarówno do osób, które dopiero rozważają rozpoczęcie przygody z własnym biznesem, jak i do tych, którzy przedsiębiorcami są od niedawna.

Książka zgodna z aktualnym stanem prawnym – odnosi się zarówno do kwestii formalnych, organizacyjnych, jak i motywacyjnych. Dowiedz się, czy nadajesz się na przedsiębiorcę, kiedy jest najlepszy moment na własny biznes oraz w jaki sposób pozyskać pierwszych klientów.


twoj-pierwszy-pracownikTwój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce

Kompendium wiedzy dla osób, które dotychczas prowadziły działalność gospodarczą samodzielnie, a teraz stoją przed koniecznością zatrudnienia pierwszego pracownika lub znalezienia innych sposobów usprawnienia swojej mikrofirmy.

W książce można znaleźć omówienie zarówno formalnych, jak i nieformalnych kwestii związanych z zatrudnianiem, w tym obowiązujących przepisów.

Publikacja zawiera również informacje dotyczące elastycznych form zatrudnienia, outsourcingu, a w przypadku umowy o pracy, porusza m.in. kwestie związane z relacjami pomiędzy pracownikiem i pracodawcą, sposobami motywowania oraz wynagradzania pracowników, a także nadużyć, jakie mogą pojawić się zarówno ze strony zatrudnionej osoby, jak i jej przełożonego.


Pietraszek_PRo-MOC-jaPRo-MOC-JA. Reklama i public relations w małej firmie

Promowanie i budowanie wizerunku małej firmy nie musi być skomplikowane, ale wymaga innego podejścia, a czasem także innych narzędzi niż w przypadku dużych przedsiębiorstw.

Książka prezentuje proste sposoby, w większości możliwe do natychmiastowego zastosowania, dzięki którym każda firma może wykorzystywać potencjał mediów społecznościowych, czy też kontaktów z redakcjami czasopism i portali. W publikacji znalazło się miejsce zarówno na opisanie tradycyjnych, jak i nowoczesnych metod promocji.

Więcej informacji możesz znaleźć w księgarni Onepress