Marketing usług – czym się różni od marketingu produktów?

Marketing to marketing. Po co odróżniać marketing usług od marketingu produktów? A jednak – choć granice powoli się zacierają, pod wieloma względami promowanie i sprzedawanie usług różni się od reklamy i handlu fizycznymi towarami. Jeśli zrozumiesz te różnice, marketing usług stanie się dla Ciebie łatwiejszy. […]

Jak się robi fake newsy?

Jeśli zastanowisz się, jak się robi fake newsy, w pierwszej chwili możesz sądzić, że nieprawdziwe informacje są od początku do końca wysysane z palca. Tak też może być. Ale często są one wynikiem manipulacji ze strony firm, którym rozsiewanie kłamstw się opłaca lub efektem przeinaczania faktów przez żądne kliknięć portale. […]

Reklama na LinkedIn – krok po kroku

LinkedIn zdobywa coraz większą popularność – także w Polsce. W świecie relacji zawodowych i biznesowych to dziś najważniejszy portal internetowy. Jeśli więc chcesz trafić ze swoim przekazem do menedżerów, prezesów, przedsiębiorców czy też specjalistów, a szczególnie gdy Twoja oferta skierowana jest do klientów B2B, reklama na LinkedIn może okazać się doskonałym pomysłem. […]

Współpraca z blogerami – co warto wiedzieć?

Współpraca z blogerami, czy też szerzej – z influencerami, to coraz powszechniejszy element działań marketingowych. Być może chciałbyś, aby bloger, youtuber lub instagramer pomógł także Tobie w rozpowszechnianiu wiedzy o produkcie, usłudze lub choćby o samej marce. Od czego jednak zacząć? Co warto wiedzieć przed rozpoczęciem takiej współpracy? […]

Co jest najważniejsze w marketingu i sprzedaży?

Niektórzy twierdzą, że to, co najważniejsze w marketingu i sprzedaży, to po prostu doskonały produkt. Nie mają jednak racji. Możesz wynaleźć lek na wszystkie choroby, a jednak nic na nim nie zarobisz, dopóki nie trafisz do klientów, którzy uwierzą w Twoje rozwiązanie.   […]

Jak trafić do mediów ze swoim biznesem?

Można oczywiście zrobić wielki przekręt, a później się nim pochwalić, ewentualnie obrazić jakąś znaną publicznie osobę 😉 Ale nie są to sposoby, które polecam. Jeśli Twoim celem nie jest wywołanie skandalu, ale przedstawienie swojej firmy w pozytywnym świetle, poniżej znajdziesz bardziej subtelne pomysły na to, jak trafić do mediów. […]

Mikroekspresje w biznesie – rozszyfruj swojego klienta

Wyobraź sobie, że jesteś na spotkaniu z potencjalnym klientem. Właśnie stawiłeś się w biurze firmy, która być może skorzysta z Twoich usług. Jesteś w obcym miejscu, wśród nieznanych Ci ludzi i pewnie wiele byś dał, aby dowiedzieć się, co tak naprawdę myślą o ofercie, którą w pocie czoła właśnie im przedstawiasz. A gdyby tak mieć klucz do ich umysłów i od [...]

Go to Top