Listopad 2018

Współpraca z blogerami – co warto wiedzieć?

|2018-11-26T14:36:04+01:0026/11/18|Social Media & Marketing|

Współpraca z blogerami, czy też szerzej – z influencerami, to coraz powszechniejszy element działań marketingowych. Być może chciałbyś, aby bloger, youtuber lub instagramer pomógł także Tobie w rozpowszechnianiu wiedzy o produkcie, usłudze lub choćby o samej marce. Od czego jednak zacząć? Co warto wiedzieć przed rozpoczęciem takiej współpracy? […]

Październik 2018

Co jest najważniejsze w marketingu i sprzedaży?

|2018-10-11T09:50:40+02:0006/10/18|Social Media & Marketing|

Niektórzy twierdzą, że to, co najważniejsze w marketingu i sprzedaży, to po prostu doskonały produkt. Nie mają jednak racji. Możesz wynaleźć lek na wszystkie choroby, a jednak nic na nim nie zarobisz, dopóki nie trafisz do klientów, którzy uwierzą w Twoje rozwiązanie.   […]

Wrzesień 2018

Jak trafić do mediów ze swoim biznesem?

|2020-09-23T13:29:19+02:0014/09/18|Social Media & Marketing|

Można oczywiście zrobić wielki przekręt, a później się nim pochwalić, ewentualnie obrazić jakąś znaną publicznie osobę 😉 Ale nie są to sposoby, które polecam. Jeśli Twoim celem nie jest wywołanie skandalu, ale przedstawienie swojej firmy w pozytywnym świetle, poniżej znajdziesz bardziej subtelne metody. […]

Sierpień 2018

Mikroekspresje w biznesie – rozszyfruj swojego klienta

|2019-07-22T18:26:12+02:0017/08/18|Social Media & Marketing|

Wyobraź sobie, że jesteś na spotkaniu z potencjalnym klientem. Właśnie stawiłeś się w biurze firmy, która być może skorzysta z Twoich usług. Jesteś w obcym miejscu, wśród nieznanych Ci ludzi i pewnie wiele byś dał, aby dowiedzieć się, co tak naprawdę myślą o ofercie, którą w pocie czoła właśnie im przedstawiasz. A gdyby tak mieć klucz do ich umysłów i od [...]

Lipiec 2018

Posty sponsorowane na Facebooku – czy warto?

|2021-01-08T11:21:38+01:0030/07/18|Social Media & Marketing|

Choć posty sponsorowane na Facebooku funkcjonują już od ładnych kilku lat, wciąż wzbudzają emocje. Zazwyczaj jednak emocjonują się nie zwykli użytkownicy, którym reklamy w takiej formie po prostu spowszedniały, ale reklamodawcy i marketingowcy.  Niektórzy są zwolennikami „dopalania” wpisów, inni uważają, że to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Kiedy posty sponsorowane na Facebooku pojawiły się po raz pierwszy, stałem w jednym szeregu z [...]

Social selling – czy sprzedaż społecznościowa zastąpi telemarketing?

|2020-09-21T09:19:18+02:0023/07/18|Social Media & Marketing|

Czy social selling stanie się nowym cold-callingiem? Spolszczając: czy sprzedaż poprzez media społecznościowe stanie się tak powszechna jak znienawidzone dziś oferty tele-sprzedawców? Czy LinkedIn stanowić będzie nowe eldorado akwizytorów? Mam nadzieję, że nie, ale nie mam co do tego pewności… […]

Skuteczność reklamy, czyli co to jest konwersja i zwrot z inwestycji

|2020-09-08T08:49:42+02:0007/07/18|Social Media & Marketing|

Jeśli wydałeś pieniądze na reklamę, ale nie przełożyło się to na sprzedaż, jasne, że inwestycja okazała się nietrafiona. Ale czy to Twoje oczekiwania były zbyt wygórowane, czy po prostu kampania nieskuteczna? Nie stwierdzisz tego, dopóki nie ustalisz dwóch wskaźników – konwersji oraz zwrotu z inwestycji. […]

Go to Top