Grudzień 2020

Wrzesień 2020

Jak mieć więcej opinii w Google i na Facebooku?

|2021-01-12T17:27:14+01:0021/09/20|Social Media & Marketing|

Opinie o firmie w Google lub na Facebooku coraz częściej mogą decydować o sukcesie lub porażce firmy. Negatywne opinie mogą zniszczyć reputację, ale ich brak także będzie podejrzany. Jak mieć więcej pozytywnych opinii w Google lub na Facebooku, ale zdobywając je uczciwie? […]

Styczeń 2020

Jak prowadzić profil firmowy na Facebooku, Instagramie i w LinkedIn?

|2020-04-28T10:58:35+02:0024/01/20|Social Media & Marketing|

Nie wystarczy, że Twoja firma jest obecna w mediach społecznościowych. Musisz jeszcze wiedzieć, jak prowadzić profil na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, by było to skuteczne. Istotne są relacje i budowanie społeczności.

Sierpień 2019

Potrzebujesz treści, a nie profilu w social mediach

|2020-04-28T11:04:16+02:0021/08/19|Social Media & Marketing|

Bardzo często scenariusz jest taki: właściciel firmy stwierdza, że potrzebuje „jakiejś” promocji. Skoro więc teraz modne są te wszystkie facebooki, instagramy i linkediny, załóżmy tam konta. No tak, ale co tam pisać? Nie wiadomo. Wynajmijmy więc agencję i niech to będzie jej problem, a nie nasz. Właściwie wydaje się to logiczne. Niemal każda firma potrzebuje obecności w przestrzeni publicznej. Musi tam [...]

Kwiecień 2019

Obsługa klienta jako element marketingu usług

|2020-09-21T13:45:30+02:0026/04/19|Social Media & Marketing|

Działania marketingowe kojarzą się zazwyczaj z reklamą, promocją, a nawet z samą sprzedażą, ale… z obsługą klienta? A przecież doświadczenia klienta są kluczowe, szczególnie w przypadku usług. Niezadowolony klient być może wróci do sklepu. Ale do zakładu fryzjerskiego? Serwisu samochodowego? Firmy szkoleniowej? Restauracji? To dużo mniej prawdopodobne. […]

Marketing usług – czym się różni od marketingu produktów?

|2019-04-05T15:16:30+02:0006/04/19|Social Media & Marketing|

Marketing to marketing. Po co odróżniać marketing usług od marketingu produktów? A jednak – choć granice powoli się zacierają, pod wieloma względami promowanie i sprzedawanie usług różni się od reklamy i handlu fizycznymi towarami. Jeśli zrozumiesz te różnice, marketing usług stanie się dla Ciebie łatwiejszy. […]

Luty 2019

Jak się robi fake newsy?

|2019-02-18T09:19:20+01:0017/02/19|Social Media & Marketing|

Jeśli zastanowisz się, jak się robi fake newsy, w pierwszej chwili możesz sądzić, że nieprawdziwe informacje są od początku do końca wysysane z palca. Tak też może być. Ale często są one wynikiem manipulacji ze strony firm, którym rozsiewanie kłamstw się opłaca lub efektem przeinaczania faktów przez żądne kliknięć portale. […]