Zmiany na Instagramie – koniec z kopiowaniem memów?

By |2024-05-10T11:41:30+02:0010/05/2024|Social Media & Marketing|

Adam Mosseri, CEO Instagrama, ogłosił niedawno znaczące zmiany w algorytmie Instagrama. Ich celem jest zwiększenie zasięgów mniejszych kont, kosztem tych, które opierają się głównie na udostępnianiu treści innych (np. memów). […]

Polacy spędzają mniej czasu w internecie

By |2024-03-20T15:18:07+01:0020/03/2024|Social Media & Marketing|

Czy to możliwe, że Polacy spędzają mniej czasu w internecie (w tym także w social mediach) niż przed rokiem? Na to właśnie wskazują dane, które znalazły się w raporcie Digital 2024 Poland. Sprawdźmy, jak mieszkańcy Polski spędzają swój czas. […]

Czy Amerykanie zablokują TikToka?

By |2024-03-14T15:06:10+01:0014/03/2024|Social Media & Marketing|

Chińskie aplikacje, z TikTokiem na czele, mogą zostać zakazane w Stanach Zjednoczonych. Choć taka decyzja może wydawać się symetryczna względem amerykańskich aplikacji zablokowanych w Chinach, to jednak konsekwencje mogą nie ograniczać się do samej Ameryki. […]

Social Media w Polsce 2024 – raport Digital Poland

By |2024-03-05T13:27:38+01:0005/03/2024|Social Media & Marketing|

Digital 2024 Poland to najnowszy raport na temat internetu oraz mediów społecznościowych w Polsce. Jak zmieniło się zainteresowanie social mediami przez ostatni rok? Jakie nowe zjawiska i trendy da się zauważyć wśród internautów w Polsce? Sprawdźmy! […]

Jak AI zmienia procesy biznesowe w sprzedaży?

By |2023-12-02T12:31:59+01:0030/11/2023|Social Media & Marketing|

Według tegorocznego raportu McKinsey, sprzedaż jest jednym z obszarów, na który przypada 75% wartości wynikającej z zastosowania sztucznej inteligencji. Pozwala ona zautomatyzować rutynowe czynności, które obecnie pochłaniają 60-70% czasu pracowników. AI pomaga również budować spersonalizowaną obsługę, zrozumieć perspektywy każdej transakcji i wiele więcej. […]

Aitana – fałszywa influencerka zarabia prawdziwe pieniądze

By |2023-11-25T13:02:24+01:0024/11/2023|Social Media & Marketing|

Współprace z topowymi gwiazdami Instagrama czy TikToka słono kosztują. Ale Aitana jest wyjątkiem. Agencja marketingowa, która ją „zatrudnia”, w ogóle jej nie płaci, a ona bez mrugnięcia okiem zarabia dla swego pracodawcy 10 tysięcy euro miesięcznie! […]

Jak odpowiadać na negatywne opinie i komentarze?

By |2023-11-25T13:02:36+01:0011/10/2023|Social Media & Marketing|

Wiele firm ma problem z tym, jak odpowiadać na negatywne opinie i jak reagować na komentarze, które są hejterskie, niemiłe lub po prostu wyrażają jakiekolwiek uwagi. Tymczasem to, w jaki sposób odpowiemy, będzie miało duży wpływ na wizerunek firmy. […]

Jak poprawić wrażenia użytkownika w sklepie internetowym?

By |2023-11-30T16:31:24+01:0014/06/2022|Social Media & Marketing|

Aby uzyskać sprzedaż, nie wystarczy po prostu uruchomić atrakcyjną reklamę. Jeśli Twój sklep internetowy NIE jest user friendly ― przyjazny dla użytkownika, wszelkie wysiłki i wydatki marketingowe pójdą na marne.  […]

Przejdź do góry