Jak mieć więcej opinii w Google i na Facebooku?

Opinie o firmie w Google lub na Facebooku coraz częściej mogą decydować o sukcesie lub porażce firmy. Negatywne opinie mogą zniszczyć reputację, ale ich brak także będzie podejrzany. Jak mieć więcej pozytywnych opinii w Google lub na Facebooku, ale zdobywając je uczciwie? […]

Jak prowadzić profil firmowy na Facebooku, Instagramie i w LinkedIn?

Nie wystarczy, że Twoja firma jest obecna w mediach społecznościowych. Musisz jeszcze wiedzieć, jak prowadzić profil na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, by było to skuteczne. Istotne są relacje i budowanie społeczności.

Potrzebujesz treści, a nie profilu w social mediach

Bardzo często scenariusz jest taki: właściciel firmy stwierdza, że potrzebuje „jakiejś” promocji. Skoro więc teraz modne są te wszystkie facebooki, instagramy i linkediny, załóżmy tam konta. No tak, ale co tam pisać? Nie wiadomo. Wynajmijmy więc agencję i niech to będzie jej problem, a nie nasz. Właściwie wydaje się to logiczne. Niemal każda firma potrzebuje obecności w przestrzeni publicznej. Musi tam [...]

5 zasad, by klienci chcieli kupować

Klasyczny przepis, by klienci chcieli kupować, mógłby brzmieć tak: zaoferuj im to, czego potrzebują, w cenie niższej niż konkurenci. Do pewnego stopnia zasada ta będzie działała zawsze, ale ostatnio coś się jednak zmienia. Dziś coraz ważniejsze staje się to, czy klienci mogą Ci zaufać. Od tego może zależeć sukces lub porażka Twojego biznesu. I potwierdzają to badania. […]

Portale ofertowe – czy warto z nich korzystać?

Jeśli jesteś początkującym freelancerem, chcesz zdobyć doświadczenie i wzbogacić swoje portfolio, dobrym rozwiązaniem może być korzystanie z serwisów ofertowych. Znajdziesz ich naprawdę sporo, co powinno zapewnić Ci dopływ stałych zleceń. Poza oczywistymi plusami, mają one jednak dość dużo minusów. Sprawdź, czy rzeczywiście opierać na nich swoją działalność. […]

Obsługa klienta jako element marketingu usług

Działania marketingowe kojarzą się zazwyczaj z reklamą, promocją, a nawet z samą sprzedażą, ale… z obsługą klienta? A przecież doświadczenia klienta są kluczowe, szczególnie w przypadku usług. Niezadowolony klient być może wróci do sklepu. Ale do zakładu fryzjerskiego? Serwisu samochodowego? Firmy szkoleniowej? Restauracji? To dużo mniej prawdopodobne. […]

Marketing usług – czym się różni od marketingu produktów?

Marketing to marketing. Po co odróżniać marketing usług od marketingu produktów? A jednak – choć granice powoli się zacierają, pod wieloma względami promowanie i sprzedawanie usług różni się od reklamy i handlu fizycznymi towarami. Jeśli zrozumiesz te różnice, marketing usług stanie się dla Ciebie łatwiejszy. […]

Go to Top