Technologia nas nie ocali

Czy to nie paradoks, że w świecie, w którym technologia ułatwiająca komunikację tak gwałtownie się rozwija, ludzie czują się coraz bardziej osamotnieni? Natalia Hatalska w książce „Wiek paradoksów” stawia wiele trudnych pytań o nasze związki z technologią. I pomimo, że próbuje zachować optymistyczny ton, momentami odnoszę wrażenie, że to uśmiech przez łzy. […]

Jak mieć więcej opinii w Google i na Facebooku?

Opinie o firmie w Google lub na Facebooku coraz częściej mogą decydować o sukcesie lub porażce firmy. Negatywne opinie mogą zniszczyć reputację, ale ich brak także będzie podejrzany. Jak mieć więcej pozytywnych opinii w Google lub na Facebooku, ale zdobywając je uczciwie? […]

Jak prowadzić profil firmowy na Facebooku, Instagramie i w LinkedIn?

Nie wystarczy, że Twoja firma jest obecna w mediach społecznościowych. Musisz jeszcze wiedzieć, jak prowadzić profil na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, by było to skuteczne. Istotne są relacje i budowanie społeczności.

Potrzebujesz treści w mediach społecznościowych

Bardzo często scenariusz jest taki: właściciel firmy stwierdza, że potrzebuje „jakiejś” promocji. Skoro więc teraz modne są te wszystkie facebooki, instagramy i linkediny, załóżmy tam konta. No tak, ale co tam pisać? Nie wiadomo. Wynajmijmy więc agencję i niech to będzie jej problem, a nie nasz. […]

5 zasad, by klienci chcieli kupować

Klasyczny przepis, by klienci chcieli kupować, mógłby brzmieć tak: zaoferuj im to, czego potrzebują, w cenie niższej niż konkurenci. Do pewnego stopnia zasada ta będzie działała zawsze, ale ostatnio coś się jednak zmienia. Dziś coraz ważniejsze staje się to, czy klienci mogą Ci zaufać. Od tego może zależeć sukces lub porażka Twojego biznesu. I potwierdzają to badania. […]

Portale ofertowe – czy warto z nich korzystać?

Jeśli jesteś początkującym freelancerem, chcesz zdobyć doświadczenie i wzbogacić swoje portfolio, dobrym rozwiązaniem może być korzystanie z serwisów ofertowych. Znajdziesz ich naprawdę sporo, co powinno zapewnić Ci dopływ stałych zleceń. Poza oczywistymi plusami, mają one jednak dość dużo minusów. Sprawdź, czy rzeczywiście opierać na nich swoją działalność. […]

Obsługa klienta jako element marketingu usług

Działania marketingowe kojarzą się zazwyczaj z reklamą, promocją, a nawet z samą sprzedażą, ale… z obsługą klienta? A przecież doświadczenia klienta są kluczowe, szczególnie w przypadku usług. Niezadowolony klient być może wróci do sklepu. Ale do zakładu fryzjerskiego? Serwisu samochodowego? Firmy szkoleniowej? Restauracji? To dużo mniej prawdopodobne. […]

Go to Top