21 09/20

Jak mieć więcej opinii w Google i na Facebooku?

By |2020-09-22T14:51:04+02:0021/09/20|Social Media & Marketing|0 komentarzy

Opinie o firmie w Google lub na Facebooku coraz częściej mogą decydować o sukcesie lub porażce firmy. Negatywne opinie mogą zniszczyć reputację, ale ich brak także będzie podejrzany. Jak mieć więcej pozytywnych opinii w Google lub na Facebooku, ale [...]

24 01/20

Jak prowadzić profil firmowy na Facebooku, Instagramie i w LinkedIn?

By |2020-04-28T10:58:35+02:0024/01/20|Social Media & Marketing|0 komentarzy

Nie wystarczy, że Twoja firma jest obecna w mediach społecznościowych. Musisz jeszcze wiedzieć, jak prowadzić profil na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, by było to skuteczne. Istotne są relacje i budowanie społeczności.

21 08/19

Potrzebujesz treści, a nie profilu w social mediach

By |2020-04-28T11:04:16+02:0021/08/19|Social Media & Marketing|1 komentarz

Bardzo często scenariusz jest taki: właściciel firmy stwierdza, że potrzebuje „jakiejś” promocji. Skoro więc teraz modne są te wszystkie facebooki, instagramy i linkediny, załóżmy tam konta. No tak, ale co tam pisać? Nie wiadomo. Wynajmijmy więc agencję i niech [...]

26 04/19

Obsługa klienta jako element marketingu usług

By |2020-09-21T13:45:30+02:0026/04/19|Social Media & Marketing|2 komentarze

Działania marketingowe kojarzą się zazwyczaj z reklamą, promocją, a nawet z samą sprzedażą, ale… z obsługą klienta? A przecież doświadczenia klienta są kluczowe, szczególnie w przypadku usług. Niezadowolony klient być może wróci do sklepu. Ale do zakładu fryzjerskiego? Serwisu [...]

6 04/19

Marketing usług – czym się różni od marketingu produktów?

By |2019-04-05T15:16:30+02:0006/04/19|Social Media & Marketing|2 komentarze

Marketing to marketing. Po co odróżniać marketing usług od marketingu produktów? A jednak – choć granice powoli się zacierają, pod wieloma względami promowanie i sprzedawanie usług różni się od reklamy i handlu fizycznymi towarami. Jeśli zrozumiesz te różnice, marketing [...]