Dlaczego Jeff Bezos odniósł sukces?

Jeff Bezos to przede wszystkim twórca Amazona, największego sklepu internetowego na świecie. Ale ma on też na koncie osiągnięcie o wymiarze kosmicznym – i to dosłownie. Jego firma opracowała pojazdy, które potrafią nie tylko polecieć w kosmos, ale też bezpiecznie wylądować na Ziemi. Czy Bezos był skazany na sukces? […]

|2021-06-01T10:33:38+02:0001/06/21|Strefa szefa|

Ready_ – znacznie więcej niż CRM

W internecie znajdziemy mnóstwo aplikacji usprawniających pracę w firmach. Choć na ogół określa się je wspólną nazwą CRM, wiele z nich wykracza poza „system zarządzania klientami”. Przykładem może być polski system Ready_ , który świetnie sprawdzi się także w trybie pracy zdalnej. […]

Zakładanie firmy w czasie pandemii – wykonaj 7 kroków

Czy zakładanie firmy w czasie pandemii COVID-19 to głupi pomysł? Niekoniecznie! Wykorzystaj fakt, że ludzie spędzają więcej czasu niż kiedykolwiek w internecie. Jeśli masz pomysł, jak wykorzystać okres pełzającego lockdownu, ruszaj do akcji! […]

Wynajem długoterminowy w Carly – frontem do klienta

Jak stawić czoła konkurencji, gdy prowadzi się małą firmę? Szymon Wierzyk opowiada o początkach swojego biznesu związanego z wynajmem długoterminowym samochodów dla firm i osób fizycznych.

Koniec specjalizacji, czyli jak pandemia zmieniła biznes

Specjalizacja czy elastyczność? Wąska czy szeroka oferta? Zastanawiałem się nad tym wielokrotnie i kilkakrotnie pisałem o tym na blogu. Z tych rozważań wybiła mnie jednak pandemia, która przyniosła odpowiedź bardziej jednoznaczną niż kiedykolwiek.

Własna firma krok po kroku – wg Grzegorza Krzemienia

Wyobrażam sobie debatę, ale nie prezydencką. Taką, w której Grzegorz Krzemień – autor książki Własna firma krok po kroku stanąłby naprzeciwko Paula Jarvisa, autora książki Firma, czyli Ty. […]

Jaki jest polski przedsiębiorca? Raport z badań

Statystyczny właściciel małej firmy chętnie oszczędza na pracownikach, ale nie rezygnuje z własnych luksusów, które w jego mniemaniu, budują jego wizerunek. Brzmi to niczym stereotypowy osąd, ale potwierdzają go sami przedsiębiorcy przepytywani przez Polskie Badania Czytelnictwa. Polskie Badania Czytelnictwa zajmują się – jak nazwa wskazuje – badaniem popularności mediów (głównie prasy) wśród różnych grup Polaków. I nie inaczej jest z najnowszym [...]

Biznes w czasach zarazy – ten kryzys sprzyja książkom!

Jak pandemia wpłynęła na rynek księgarski? Okazuje się, że sprzedaż książek w internecie ma się całkiem dobrze. Jakub Wełnowski, właściciel internetowego antykwariatu opowiada o tym, jakie książki sprzedają się w czasach zarazy.

Go to Top