TIP #2 – Jak przeprowadzić burzę mózgów?

By |2021-06-23T17:09:28+02:0010/01/2017|Produktywność, Strefa szefa|

Mówi się, że co dwie głowy, to nie jedna. Ale jak sprawdzić, czy to prawda? Być może najlepszym sposobem będzie przeprowadzenie burzy mózgów! Przeczytaj, jak przeprowadzić burzę mózgów, by zrobić to dobrze. […]

Efektywna praca krok po kroku

By |2021-06-23T16:44:49+02:0024/10/2016|Produktywność, Strefa szefa|

Czy pracuję efektywnie? Raczej tak – jestem zadowolony z wypracowanego przez siebie stylu pracy. I dlatego właśnie dużą część książki Czas to pieniądz poświęciłem tematowi efektywnego zarządzania czasem – szczególnie w odniesieniu do pracy przedsiębiorcy i freelancera. Dziś chciałbym uchylić rąbka tajemnicy i napisać o tym, w jaki sposób sam na co dzień organizuję swoje obowiązki. […]

Desktop Calendar – dla mnie absolutny must have

By |2021-06-23T16:35:11+02:0004/10/2016|Produktywność, Strefa szefa|

Istnieje wiele narzędzi, których celem jest ułatwienie organizacji pracy. Ja jednak używam tylko jednego, najprostszego, jaki można sobie wyobrazić – i dlatego właśnie tak wspaniałego! To Desktop Calendar – półprzezroczysta nakładka na pulpit. […]

Jak i po co mierzyć czas pracy?

By |2021-06-23T14:40:45+02:0011/09/2016|Produktywność, Strefa szefa|

Czy wiecie ile czasu zajmuje Wam wykonywanie konkretnych projektów? Czy świadczenie usług dla klienta X jest bardziej czasochłonne niż obsłużenie klienta Y? A jeśli tak, to czy na pewno X płaci więcej niż Y? Czas pracy i wycena pracy to pojęcia, które powinny być, ale w praktyce nie zawsze są, sobie bliskie. […]

Strefa Zmian – konferencja pod patronatem BossBlog.pl

By |2021-06-23T15:46:51+02:0010/02/2016|Produktywność|

Artykuł archiwalny. 19 marca (sobota) w Warszawie odbędzie się konferencja „Strefa Zmian – życie zawodowe”. Podczas tego wydarzenie poprowadzę wykład na temat zarządzania czasem w pracy przedsiębiorcy i freelancera. […]

Czas to pieniądz – książka o zarządzaniu czasem i pieniędzmi

By |2021-06-22T17:03:31+02:0021/01/2016|Produktywność, Strefa szefa|

Moja najnowsza książka – Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze? – właśnie trafia do księgarń. Korzystając z okazji, chciałbym Wam zwięźle napisać o tym, dlaczego – moim zdaniem – warto po tę publikację sięgnąć. […]

Esencjalista. Mniej, ale lepiej – recenzja książki

By |2021-04-12T14:45:07+02:0013/12/2015|Produktywność, Strefa szefa|

Twoje życie może być przyjemniejsze, Twoja praca może być lżejsza, Twój biznes może być bardziej efektywny – obiecuje Greg McKeown w książce pt. „Esencjalista. Mniej, ale lepiej”. Jeśli czujesz, że przytłacza Cię nadmiar obowiązków, wkroczenie na ścieżkę esencjalizmu może być znakomitym wyborem. […]

Przejdź do góry