Czy zakaz gotówki ograniczy naszą wolność?
Obce siły chcą zabrać nasze pieniądze – tak można podsumować coraz częstsze argumenty przeciwników całkowitego zakazu gotówki, a więc i ucyfrowienia wszelkich rozliczeń finansowych. Z drugiej strony, każdy chyba ma [...]
Jak założyć firmę i o czym pamiętać zakładając JDG?
Jednoosobowa Działalność Gospodarcza (JDG) była, jest i zapewne długo jeszcze pozostanie najpopularniejszą formą prowadzenia firmy w Polsce. Pomimo narzekań przedsiębiorców na skomplikowane przepisy oraz rosnące koszty, taka forma działalności i [...]
Zasada najniższej energii – na czym polega?
Czasem denerwuje nas, gdy widzimy, że ktoś „tak robi, żeby się nie narobić”. W rzeczywistości jednak wszyscy działamy zgodnie z zasadą najniższej energii. I ma to głęboki sens, pod warunkiem, [...]
Czym się różni kasa wirtualna od kasy online?
Po kasach fiskalnych online nadchodzi czas na kolejną nowość – kasy wirtualne. Wbrew pozorom – to nie to samo! Sprawdźmy czym różnią się obydwa rozwiązanie i czy kasa wirtualna jest [...]
3 wady spółki z o.o., o których Ci nie mówią
Jakie wady ma spółka z o.o.? Pewnie znasz argument związany z podwójnym opodatkowaniem, ale to nie wszystko. Poznaj 3 inne wady spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, o których raczej nie usłyszysz [...]
Wyróżnione wpisy
Zobacz, co inni mówią o moich książkach:

Świetna książka. Zwraca uwagę na bardzo ważne problemy. Godna polecenia zarówno tym, którzy są już zdecydowani na założenie (lub już prowadzą) własnej firmy, jako zbiór „best practice”, jak i tym, którzy jeszcze nie są pewni, czy chcą zakładać własną firmę – w bardzo przystępny sposób przedstawiając wady i zalety i ułatwiając ocenić swoje motywacje. Moim zdaniem jedna z lepszych pozycji na temat prowadzenia działalności, a kilka już przeczytałem. Polecam.

Jest to jedna z moich ulubionych książek na temat reklamy, a tym samym komunikacji wizerunkowej. Plusy tej książki to: – przedstawienie i uporządkowanie informacji w logiczny i jasny sposób – przystępny język – treść dostosowana do polskich realiów – przyjemne do czytania przykłady – opis zarówno nowoczesnych, jak i tradycyjnych sposobów reklamowania firmy. Ja osobiście od kilku lat prowadzę własną firmę i mogę śmiało stwierdzić, że ta książka jest przedsiębiorcom potrzebna i pomocna. Pomaga kreować wizerunek firmy nowoczesnej, a jednocześnie przyjaznej dla klienta.

Polecam tę książkę wszystkim tym, którzy notorycznie narzekają na brak czasu. Masz za dużo zadań w pracy? Zbyt dużo domowych obowiązków? Doba jest za krótka i zastanawiasz się, czy nie powinieneś krócej spać? Brakuje Ci pieniędzy? Warto przeczytać o różnych sposobach, jak sobie z tym radzić. To jest dobra pozycja szczególnie dla osób wykonujących pracę twórczą, pracujących z domu i samozatrudnionych. Autor ma w tym doświadczenie i przytacza wiele cennych przykładów z własnego życia. A jeśli dopiero rozważasz podjęcie tego rodzaju pracy, to warto dowiedzieć się, z jakiego rodzaju problemami będziesz się zmagał na co dzień.

Wszystko co potrzebne, zebrane w jednym miejscu. Trochę prawa, trochę przykładów, trochę zarządzania… Lekko się czyta, można też czytać na wyrywki, wybierając to, co potrzebne. Jeśli ktoś zaczyna biznes i chce wiedzieć co i jak, ta książka bardzo mu się przyda. O „modnych” umowach śmieciowych też coś jest 🙂
BossBlog w social mediach