Obsługa klienta przez komórkę – jak to zorganizować?
Czy można zapewnić klientom profesjonalną obsługę telefoniczną za pomocą telefonu komórkowego, w dodatku będąc poza biurem? Gdy klientów przybywa, rozwijająca się firma może mieć coraz większy problem z połączeniami, ale [...]
Jakie błędy popełniają młodzi przedsiębiorcy?
Każdy, kto kiedykolwiek cokolwiek zaczynał, wie że nie da się od razu wszystkiego robić dobrze. Problem w tym, że w przypadku przedsiębiorców niektóre błędy mogą okazać się bardzo kosztowne. Warto [...]
Siłą marki są jej pracownicy
Gdy działalność gospodarczą prowadzisz samodzielnie, bez zatrudniania kogokolwiek, sprawa jest prosta. Marka to ty, a więc na wizerunek twojej firmy wpływa wszystko, co robisz. Sytuacja się komplikuje, gdy zatrudniasz pracowników [...]
Prowadzisz firmę, czy budujesz markę?
Czy prowadzenie firmy to nie to samo, co budowanie marki? Niestety, nie. Większość przedsiębiorców sprzedaje i świadczy usługi, ale to czynności operacyjne. Klienci kupują u nich, bo mają bliżej lub [...]
Gdzie najlepiej prowadzić firmę? Ranking województw
W których województwach warunki do prowadzenia biznesu są najlepsze, a gdzie perspektywy są najsłabsze? Ranking „Najlepsze województwa dla biznesu” jednoznacznie odpowiada na pytanie, gdzie w Polsce najlepiej prowadzić firmę. [...]
Wyróżnione wpisy
Zobacz, co inni mówią o moich książkach:
Świetna książka. Zwraca uwagę na bardzo ważne problemy. Godna polecenia zarówno tym, którzy są już zdecydowani na założenie (lub już prowadzą) własnej firmy, jako zbiór “best practice”, jak i tym, którzy jeszcze nie są pewni, czy chcą zakładać własną firmę – w bardzo przystępny sposób przedstawiając wady i zalety i ułatwiając ocenić swoje motywacje. Moim zdaniem jedna z lepszych pozycji na temat prowadzenia działalności, a kilka już przeczytałem. Polecam.
Jest to jedna z moich ulubionych książek na temat reklamy, a tym samym komunikacji wizerunkowej. Plusy tej książki to: – przedstawienie i uporządkowanie informacji w logiczny i jasny sposób – przystępny język – treść dostosowana do polskich realiów – przyjemne do czytania przykłady – opis zarówno nowoczesnych, jak i tradycyjnych sposobów reklamowania firmy. Ja osobiście od kilku lat prowadzę własną firmę i mogę śmiało stwierdzić, że ta książka jest przedsiębiorcom potrzebna i pomocna. Pomaga kreować wizerunek firmy nowoczesnej, a jednocześnie przyjaznej dla klienta.
Polecam tę książkę wszystkim tym, którzy notorycznie narzekają na brak czasu. Masz za dużo zadań w pracy? Zbyt dużo domowych obowiązków? Doba jest za krótka i zastanawiasz się, czy nie powinieneś krócej spać? Brakuje Ci pieniędzy? Warto przeczytać o różnych sposobach, jak sobie z tym radzić. To jest dobra pozycja szczególnie dla osób wykonujących pracę twórczą, pracujących z domu i samozatrudnionych. Autor ma w tym doświadczenie i przytacza wiele cennych przykładów z własnego życia. A jeśli dopiero rozważasz podjęcie tego rodzaju pracy, to warto dowiedzieć się, z jakiego rodzaju problemami będziesz się zmagał na co dzień.
Wszystko co potrzebne, zebrane w jednym miejscu. Trochę prawa, trochę przykładów, trochę zarządzania… Lekko się czyta, można też czytać na wyrywki, wybierając to, co potrzebne. Jeśli ktoś zaczyna biznes i chce wiedzieć co i jak, ta książka bardzo mu się przyda. O “modnych” umowach śmieciowych też coś jest 🙂
BossBlog w social mediach