Skąd pieniądze na własną firmę?
Skąd wziąć pieniądze na własną firmę? Wiele osób ma pomysł, ale często brak im środków. Ratunkiem może się okazać pożyczka z BGK. Trzeba ją będzie co prawda zwrócić, ale jest [...]
Estoński CIT po polsku
Od 1 stycznia 2021 r. niektóre spółki kapitałowe mają prawo rozliczać tzw. estoński CIT zwany inaczej ryczałtem od dochodów spółek kapitałowych. To całkiem opłacalne rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw. [...]
Wniosek o umorzenie składek ZUS z powodu pandemii
Czy wiesz, że jeśli znajdujesz się w trudnej sytuacji – np. z powodu pandemii, możesz złożyć do ZUS wniosek o umorzenie składek? Nie każdy może to zrobić w ramach tarczy [...]
Zakładanie firmy w czasie pandemii – wykonaj 7 kroków
Czy zakładanie firmy w czasie pandemii COVID-19 to głupi pomysł? Niekoniecznie! Wykorzystaj fakt, że ludzie spędzają więcej czasu niż kiedykolwiek w internecie. Jeśli masz pomysł, jak wykorzystać okres pełzającego lockdownu, [...]
Ponowne świadczenie postojowe – dla kogo?
Czy można otrzymać ponowne świadczenie postojowe? Jest szansa! Jeżeli jesteś przedsiębiorcą działającym w branży szczególnie dotkniętej przez obostrzenia antycovidowe, przysługują Ci dodatkowe pieniądze. […]
Wyróżnione wpisy
Zobacz, co inni mówią o moich książkach:

Świetna książka. Zwraca uwagę na bardzo ważne problemy. Godna polecenia zarówno tym, którzy są już zdecydowani na założenie (lub już prowadzą) własnej firmy, jako zbiór “best practice”, jak i tym, którzy jeszcze nie są pewni, czy chcą zakładać własną firmę – w bardzo przystępny sposób przedstawiając wady i zalety i ułatwiając ocenić swoje motywacje. Moim zdaniem jedna z lepszych pozycji na temat prowadzenia działalności, a kilka już przeczytałem. Polecam.

Jest to jedna z moich ulubionych książek na temat reklamy, a tym samym komunikacji wizerunkowej. Plusy tej książki to: – przedstawienie i uporządkowanie informacji w logiczny i jasny sposób – przystępny język – treść dostosowana do polskich realiów – przyjemne do czytania przykłady – opis zarówno nowoczesnych, jak i tradycyjnych sposobów reklamowania firmy. Ja osobiście od kilku lat prowadzę własną firmę i mogę śmiało stwierdzić, że ta książka jest przedsiębiorcom potrzebna i pomocna. Pomaga kreować wizerunek firmy nowoczesnej, a jednocześnie przyjaznej dla klienta.

Polecam tę książkę wszystkim tym, którzy notorycznie narzekają na brak czasu. Masz za dużo zadań w pracy? Zbyt dużo domowych obowiązków? Doba jest za krótka i zastanawiasz się, czy nie powinieneś krócej spać? Brakuje Ci pieniędzy? Warto przeczytać o różnych sposobach, jak sobie z tym radzić. To jest dobra pozycja szczególnie dla osób wykonujących pracę twórczą, pracujących z domu i samozatrudnionych. Autor ma w tym doświadczenie i przytacza wiele cennych przykładów z własnego życia. A jeśli dopiero rozważasz podjęcie tego rodzaju pracy, to warto dowiedzieć się, z jakiego rodzaju problemami będziesz się zmagał na co dzień.

Wszystko co potrzebne, zebrane w jednym miejscu. Trochę prawa, trochę przykładów, trochę zarządzania… Lekko się czyta, można też czytać na wyrywki, wybierając to, co potrzebne. Jeśli ktoś zaczyna biznes i chce wiedzieć co i jak, ta książka bardzo mu się przyda. O “modnych” umowach śmieciowych też coś jest 🙂
BossBlog w social mediach