Facebook w niszowej branży – czy to ma sens?

Moja branża jest specyficzna – to częsta obawa, wyrażana przez przedstawicieli rozmaitych firm w odniesieniu do Facebooka. Tak naprawdę każda branża ma swoją specyfikę, a media społecznościowe można tak samo wykorzystywać w niszowej branży, jak w każdej innej. […]

|2021-07-19T15:21:07+02:0019/07/21|Marketing|

Reklama na Facebooku – warto wiedzieć więcej

W ciągu kilku ostatnich lat Facebook stał się liderem w przyciąganiu uwagi internautów. Gigant, jakim wydawał się Google ze swoją megawyszukiwarką, nagle zaczął ustępować pola portalowi społecznościowemu. Konsekwencją tego staje się coraz częściej przenoszenie budżetów reklamowych z Google do Facebooka. Jeśli jeszcze nie wiesz, jak korzystać z reklam na Facebooku, pomoże Ci w tym szkolenie video Moniki Czaplickiej. […]

Go to Top