Współpraca

Grupa docelowa

BossBlog jest skierowany do osób, które:

  • prowadzą własną działalność gospodarczą,
  • planują założyć własną firmę,
  • marzą o finansowej niezależności,
  • są intraprzedsiębiorcami – tzn. chętnie podejmują się nowych wyzwań biznesowych, choć zamiast działać na rzecz własnej firmy, świetnie realizują się w pracy na rzecz swojego pracodawcy,
  • interesują się biznesem i/lub marketingiem.

Tak sprecyzowana grupa docelowa wyznacza możliwe obszary współpracy, zarówno komercyjnej, jak i niekomercyjnej. Raczej nie podejmę się współpracy, jeśli nie będzie ona interesująca dla wyżej wymienionych grup.

Współpraca niekomercyjna (bezpłatna)

Założyłeś firmę i odniosłeś sukces? Tworzysz startup z potencjałem? Napisałeś ciekawą książkę? W takim razie napisz do mnie o swoim projekcie. Spróbuj mnie nim zainteresować.

Jeśli przekonasz mnie, że to, co robisz, może być ciekawe dla moich czytelników, chętnie przeprowadzę z Tobą rozmowę (nie lubię słowa „wywiad”) i napiszę na blogu o tym, co robisz. Interesują mnie głównie takie tematy, które mogą być inspirujące dla osób zakładających i prowadzących własne firmy (ale to nie warunek).

Jeśli prowadzisz blog o tematyce finansowej, biznesowej lub marketingowej, być może będziemy mogli wymienić się wpisami gościnnymi albo przeprowadzić jakąś akcję wspólnie.

Współpraca komercyjna (płatna) związana z blogiem

Do współpracy komercyjnej zapraszam przede wszystkim agencje współpracujące z blogerami oraz firmy. Od razu jednak zaznaczam, że współpraca jest odpłatna, a odpłatność dotyczy również recenzowania książek oraz testowania produktów lub usług. Recenzja za produkt? Raczej odpada, no, chyba że reprezentujesz np. markę BMW 😉

A tak na poważnie – zrecenzowanie produktu wymaga czasu i uwagi – to praca, do której naprawdę trzeba się przyłożyć i nie da się tego zrobić „po godzinach”.

I wybacz, ale nie na każdą propozycję współpracy moja odpowiedź może być pozytywna – najpierw muszę być przekonany, że taka współpraca przyniesie korzyści akurat moim czytelnikom, a w drugiej kolejności również mnie.

Jakiego typu współpraca jest możliwa?
  • sponsorowane akcje informacyjne (sponsor nie może ingerować w treść tekstu),
  • testy – urządzeń lub aplikacji skierowanych przede wszystkim do przedsiębiorców lub freelancerów,
  • recenzje książek biznesowych i marketingowych,
  • konkursy z nagrodami dla czytelników,
  • działania łączące wymienione wyżej.
Jakiego typu współpraca nie jest możliwa?
  • publikacja nadesłanych informacji prasowych,
  • publikacja nadesłanych tekstów sponsorowanych,
  • publikacja reklam graficznych (bannerów) lub tekstowych.

Współpraca nie związana z blogiem

Moje życie nie ogranicza się do prowadzenia bloga. Wręcz przeciwnie – 90% swojego czasu pracy poświęcam na projekty PR-owe oraz marketingowe. Jeśli szukasz pomocy w tym obszarze, jestem do Twojej dyspozycji. Tutaj nie wybrzydzam – przyjmuję większość zleceń (choć zdarzają się wyjątki).

Usługi, które świadczę:

  • prowadzę szkolenia (w całej Polsce) z zakresu przedsiębiorczości, content marketingu, copywritingu,
  • prowadzę prelekcje zbieżne z tematyką moich książek,
  • udzielam indywidualnych konsultacji przez e-mail oraz „na żywo” (w Warszawie).

A przede wszystkim:

  • przeprowadzam kampanie public relations, marketingowe i reklamowe,
  • piszę teksty sprzedażowe, informacyjne, poradnikowe i inne,
  • prowadzę konta firm w mediach społecznościowych (głównie na Facebooku),
  • świadczę usługi namingowe (kreuję nazwy dla firm, produktów, usług).

To moja praca zarobkowa, w związku z czym taka współpraca zawsze jest odpłatna.

Na wszystkie usługi wystawiam faktury VAT.


 

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą lub chciałbyś zadać mi pytanie, odwiedź zakładkę KONTAKT.