Szkolenie Facebook – Fanpage i Facebook Ads krok po kroku

Prowadź konto firmowe (fanpage) na Facebooku w sposób, który będzie przyciągał fanów i zmieniał ich w klientów! Na tym szkoleniu nauczysz się krok po kroku, jak tworzyć angażujące treści, jak skutecznie reklamować się na Facebooku, a nawet, jak wykorzystać Instagram w biznesie.

 

Najbliższy planowany termin:

20.09.2018 r.
Warszawa 

Interesuje Cię inny termin lub miejsce? Napisz do mnie! Sprawdzę, co da się zrobić 🙂


Dla kogo jest to szkolenie z Facebooka?

Dla samodzielnych przedsiębiorców, pracowników marketingu oraz dla wszystkich osób, które chcą sprawniej poruszać się w mediach społecznościowych i wykorzystywać Facebook i Instagram do promocji produktów i usług lub do budowania marki (także marki osobistej).

Stopień zaawansowania

Szkolenie przeznaczone jest dla osób początkujących oraz średniozaawansowanych. Jeśli nie jesteś pewien, czy to szkolenie jest odpowiednie dla Ciebie, skontaktuj się ze mną.

Na tym szkoleniu nauczysz się przede wszystkim:

  • prowadzić profil firmy, marki lub produktu na Facebooku,
  • prowadzić profil firmy, marki lub produktu na Instagramie,
  • prawidłowo wykorzystywać narzędzia reklamowe Facebooka i Instagrama,
  • poprawnie komunikować się z klientami i reagować na sytuacje kryzysowe.


Program szkolenia

9:00 – Powitalna rozmowa przy kawie, wprowadzenie do tematu social mediów w biznesie.

9:30 – STREFA CONTENTU. Jak sprawić, by klienci chcieli odwiedzać Twój fanpage?

  • Taktyka kontra strategia
  • Audyt profilu (na przykładzie zgłoszonym przez uczestników)
  • Przygotowanie profilu, uzupełnienie informacji
  • Dobór grafik
  • Co publikować na Facebooku?
  • Kiedy dodawać posty?
  • Jak angażować fanów?
  • Co robić, by mieć więcej fanów i większą oglądalność?
  • Jak organizować konkursy (i jak tego nie robić)?
  • Komunikacja z fanami i potencjalnymi klientami (Messenger)
  • Neutralizowanie negatywnych wypowiedzi, opinii i komentarzy (gaszenie małych pożarów)
  • Radzenie sobie z kryzysami (gaszenie wielkich pożarów)
  • Czas na dyskusję i pytania

11:30 – przerwa kawowa

12:00 – STREFA REKLAMY. Jak najlepiej wykorzystać Facebook Ads?

  • Facebook Ads czy Google AdWords – które narzędzie wybrać w jakiej sytuacji?
  • Facebook Ads czy Instagram – kiedy wybrać które medium?
  • Popularne błędy reklamodawców na Facebooku
  • Audience Insight – szukamy grupy docelowej
  • Poznajemy Menedżera Reklam i strukturę reklam na Facebooku
  • Rodzaje reklam i ich potencjał w praktyce
  • Reklamowanie bez przepalania budżetów – koszty reklamy w praktyce
  • Tworzenie grup docelowych
  • Tworzymy reklamę krok po kroku: dobór tekstów, zdjęć, grup docelowych, wykluczeń i innych ustawień, tworzenie reklam porównawczych
  • Wpisy sponsorowane – reklama dla amatorów czy narzędzie dla zaawansowanych?
  • Pixel Facebooka – podstawy remarketingu
  • Analizowanie wyników i tworzenie raportów

14:00 – przerwa obiadowa

15:00. STREFA INSTAGRAMA. Więcej niż tylko zdjęcia.

  • Instagramowe ABC – wprowadzenie do świata Instagrama
  • Uzupełnienie informacji profilowych – jak to zrobić dobrze?
  • Hasztagi – wznoszące, obojętne i zakazane
  • Skuteczny dobór treści na Instagramie
  • Aktywność na innych kontach – lajkowanie, komentowanie, repostowanie, oznaczanie
  • Dodawanie relacji (Insta Stories)
  • Komunikacja biznesowa z wykorzystaniem Instagram Direct
  • Skuteczna reklama na Instagramie

16:30. Podsumowanie

  • Luźna dyskusja lub uzupełnienie informacji zgodnie z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników szkolenia.

17:00 Koniec.

Kolejność poszczególnych punktów oraz czas ich trwania może ulec zmianie.

Miejsce szkolenia

Szkolenia otwarte organizuję w Warszawie (domyślnie w iDid Ursynów, choć dokładna lokalizacja może ulec zmianie). Jeśli zbierze się grupa co najmniej 5 osób, szkolenie może zostać zorganizowane w dowolnym mieście w Polsce.  Szkolenie mogę także przeprowadzić w formule zamkniętej, w siedzibie firmy na terenie całej Polski.

Cena za szkolenie z Facebooka

  • Cena szkolenia otwartego wynosi 569 zł netto (700 zł brutto) / os. (cena promocyjna, do odwołania)
  • Cena szkolenia zamkniętego jest ustalana indywidualnie, ale standardowo wynosi 600 zł netto + VAT / os.
  • Wystawiam faktury VAT.
  • Po szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikat oraz materiały szkoleniowe

Wyżywienie

Cena biletu na szkolenie otwarte obejmuje katering kawowy (kawę, herbatę, wodę, ciasteczka). Dostępność obiadu uzależniona jest od liczby uczestników (nie ma możliwości zamówienia cateringu dla mniej niż 5 osób). W przypadku, gdy organizacja obiadu będzie możliwa, jego koszty nie obciążą uczestników.


Czy na szkoleniu będą omawiane sytuacje z praktyki uczestników?

Tak. Dokładna treść szkolenia zależy w dużym stopniu od uczestników i ich potrzeb. Istnieje możliwość dostosowania przykładów i ćwiczeń do branży i tematyki, którą zajmują się osoby uczestniczące w szkoleniu. Jako uczestnik masz prawo ujawnić swoją branżę, firmę, przedmiot działalności, ale – uwaga – nie masz takiego obowiązku 🙂 . Jest to dodatkowa możliwość dla osób, które chciałyby potraktować udział w szkoleniu jako rodzaj konsultacji (oczywiście w miarę możliwości czasowych).

Jak przygotować się do szkolenia?

Podczas szkolenia każdy uczestnik pracuje na swoim sprzęcie. Do udziału w szkoleniu potrzebny jest laptop z Wi-Fi (organizator zapewnia dostęp do internetu), smartfon z zainstalowaną aplikacją Instagram, kabel sieciowy (do komputera). Przyda się także tradycyjny notatnik i coś do pisania. W kwestii przygotowania, każdy uczestnik powinien posiadać konto na Facebooku, konto na Instagramie, a także wstępnie skonfigurować Menedżera Reklam (w tym metodę płatności). Jest to krok niezbędny do szczegółowego ustawienia reklam na Facebooku.

 


Jak zapisać się na szkolenie lub uzyskać dodatkowe informacje?

Napisz do mnie 🙂

Odpowiadam w dni robocze, w ciągu maks. 24h od otrzymania wiadomości.