Czas to pieniądz – książka o zarządzaniu czasem i pieniędzmi

Moja najnowsza książka – „Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze?” – właśnie trafia do księgarń. Korzystając z okazji, chciałbym Wam zwięźle napisać o tym, dlaczego – moim zdaniem – warto po tę publikację sięgnąć.

Na dłuższe nawiązania do mojej czwartej książki biznesowej (i siódmej w ogóle) jeszcze przyjdzie czas, dziś natomiast postaram się być wyjątkowo efektywny, tzn. szybko i konkretnie wypunktuję, dla kogo jest to książka i co w niej można znaleźć.

Dla kogo TAK?

„Czas to pieniądz” ma ściśle sprecyzowaną grupę docelową. To nie znaczy, że nikomu innemu się nie przyda, ale jednak największe korzyści odniosą z niej:

  1. freelancerzy,
  2. mikroprzedsiębiorcy,
  3. pracownicy pracujący zdalnie,
  4. przedsiębiorcy i pracownicy biurowi, którzy mają dużo obowiązków, napięty harmonogram, ale i sporą niezależność.

testi_life

Dla kogo NIE?

W najmniejszym stopniu ta książka przyda się osobom, które wykonują pracę fizyczną lub nie prowadzą życia zawodowego (np. są bezrobotni), choć pewne fragmenty (np. dotyczące oszczędzania lub organizowania wypoczynku) będą przydatne także dla nich.

Co wyróżnia tę książkę?

Z pewnością znasz blogi typu „Jak oszczędzać pieniądze?”. Pewnie zetknąłeś się też z artykułami, książkami, kursami na temat zarządzania czasem. Jednak niezwykle rzadko zdarza się, aby te dwa zagadnienia były traktowane razem. Dlatego właśnie, choć tytuł jest mało kreatywny, upierałem się przy nim. Żaden inny bowiem nie oddaje lepiej zawartości tej książki.

„Czas to pieniądz” jest nie tylko publikacją na temat zarządzania czasem i nie tylko publikacją na temat oszczędzania. Starałem się łączyć te dwa tematy pokazując, w jaki sposób sprawy czasu i pieniędzy przeplatają się ze sobą każdego dnia, np. wtedy, gdy wybieramy się do odległego centrum handlowego po to, by zrobić tańsze zakupy niż w sklepie, który mamy pod nosem. Czy to na pewno się opłaca?

Oceniając koszty, bierz pod uwagę nie tylko pieniądze, ale także czas. Ale oceniając korzyści z zakupu, bierz pod uwagę nie tylko to, za co płacisz – np. kupując kawę w kawiarni, prawdopodobnie nie robisz tego tylko dla smaku kawy, ale także po to, by…

Ale o tym przeczytasz już w książce 🙂

Testi-Kata

Dlaczego napisałem tę ksiażkę?

Ponieważ uważam, że jestem dobrze zorganizowany i myślę, że mam co nieco do powiedzenia w kwestii, w jaki sposób mi się to udaje. Postanowiłem podzielić się w dużej mierze swoimi własnymi doświadczeniami.

Z jednej strony można więc uznać tę publikację za poradnik życiowy czy biznesowy, ale z drugiej, jest to też książka dość osobista, ujawniająca wiele informacji o tym, w jaki sposób ja sam organizuję swoją pracę, wypoczynek i co robię z pieniędzmi.

Przyznam, że z tego właśnie powodu trochę się tym wszystkim stresuję 🙂 .

Po co?

Zakładam, że osoby, które sięgną po tę książkę, zrobią to nie tylko dla przyjemności z lektury. „Czas to pieniądz” to książka praktyczna, która ma pomóc – być może także Tobie – w lepszej organizacji czasu, a przy tym także w zaoszczędzeniu paru groszy.

Mówiąc wprost: jeśli postanowisz, że zastosujesz się do moich wskazówek, jestem właściwie pewien, że będziesz pracować lepiej, wydajniej, efektywniej i z większą satysfakcją. Ale to samo dotyczy wypoczynku – możesz poprawić jego jakość! Możesz też sprawić, że pieniądze przestaną przeciekać Ci przez palce, wreszcie coś odłożysz, a może i zainwestujesz.

Najważniejsza jest jednak świadomość. Dzięki tej książce będziesz bardziej wyczulony na te wszystkie sytuacje, w których niepotrzebnie tracisz czas lub marnujesz pieniądze. A wszystkie ważne zmiany zaczynają się przecież właśnie od zmiany świadomości.

Testi-nakawie

Podsumowując

  • Jeśli jesteś freelancerem, przedsiębiorcą lub pracownikiem biurowym,
  • jeśli masz poczucie, że możesz organizować swój czas lepiej niż obecnie,
  • jeśli masz wrażenie, że zbyt mało pieniędzy oszczędzasz lub zbyt dużo wydajesz,
  • jeśli nie boisz się skonfrontować z moim – być może innym od Twojego –  podejściem do czasu i pieniędzy,

napisałem tę książkę dla Ciebie 🙂

Testi-Camp

 

Marcin

Zajmuję się promocją małych firm. Prowadzę konta social media, przygotowuję i rozpowszechniam eksperckie informacje prasowe, przeprowadzam kampanie AdWords, kreuję nazwy dla marek. Moja firma: Empemedia.pl. Jestem też autorem książek biznesowych - zerknij tutaj!

  • Bebe

    Czy i kiedy będzie do kupienia wersja elektroniczna?

    • Wersja elektroniczna także już jest – pod tym samym linkiem 🙂 Po prawej stronie należy zaznaczyć opcję eBook. Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury.

  • Wersja elektroniczna także jest – pod tym samym linkiem 🙂 Po prawej stronie należy zaznaczyć opcję eBook. Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury.